Informacije

SAZNAJ VIŠE
Shake it! Refresh your day…

VIŠESTRUKO NAGRAĐIVANI PROIZVODI

“Shake” proizvodi su produkt inovativnog i ekološkog promišljanja te upotrebe samo kvalitetnih sastojaka što je prepoznato na brojnim sajmovima inovacija u Hrvatskoj i svijetu te nagrađivano brojnim nagradama. “Shake” je dobitnik Grand-prix UNESCO-a za ekološko promišljanje, nositelj znaka Izvorno Hrvatsko te dobitnik zlatne medalje na najprestižnijem svjetskom sajmu inovacija u Ženevi.

ESTETSKE KARAKTERISTIKE

Osim visoke funkcionalnosti, drvena ambalaža mirisa svojim materijalom, oblikom, detaljima i sveukupnim izgledom želi zadovoljiti, osim osjetila mirisa, i sva druga osjetila. Ona je veoma ugodna na dodir – drvo je topao, ugodan materijal, a futrola je kružnog oblika veoma podatnog za hvatanje i držanje u ruci. Drvena ambalaža svojom jednostavnom elegancijom daje proizvodu estetski nivo pravoga parfema pa je ona ujedno i ukras u automobilu. Svaki miris se identificira s jednom bojom vezice.

INOVATIVNOST

“SHAKE” je potpuno inovativan proizvod u području mirisa za automobile. Patentiran je pod brojem P20030932A. Nastao je kao potreba da otvori novu dimenziju osvježivača zatvorenih prostora.
Ambalaža je sastavni dio njegovog potpuno inovativnog, jedinstvenog načina funkcioniranja. Naime, ambalaža je dizajnirana tako da doslovno svaki njezin dio pridonosi funkcioniranju samog proizvoda.
Širenje mirisa uzrokovano je blagim njihanjem parfema. Kratki konopac služi da bi se proizvod mogao objesiti na željeno mjesto u automobilu (obično je to retrovizor) kako bi mu se omogućilo lagano njihanje. Njihanjem se miris iz staklene bočice oslobađa i upija u drvenu futrolu koja ga dalje, lagano i konstantno, širi u prostor garantirajući ugodan, diskretan i trajan miris u automobilu.

IME I ZNAK

Ime proizvoda “SHAKE”, izabrano je iz nekoliko razloga:

  • njegovo značenje (eng. shake = njihati, ljuljati) priziva sam način funkcioniranja proizvoda stapajući ga u jedinstvenu i neodvojivu cjelinu s ambalažom i samim proizvodom,
  • kratka je, zvučna, lako izgovorljiva, internacionalno poznata riječ koja se lako pamti,
  • u sebi nosi i druga, u kolektivnu svijest zapadnog svijeta dobro usađena, privlačna značenja vezana za glazbu i senzualnost,
    “Shake” kod ovog proizvoda znači i “Protresi prirodu” (“Shake the nature”).

EKOLOŠKO PROMIŠLJANJE

“Shake” mirisi na bazi eteričnih ulja odgovaraju osobama osjetljivim na industrijske mirise i parfeme, kao i djeci i kućnim ljubimcima. Svi materijali koji su korišteni u proizvodnji u potpunosti su reciklirajući.

Na 53. Svjetskoj izložbi izuma, novih proizvoda i tehnologija “Eureka 2004” Bruxelles dodijeljen mu je GRAND-PRIX za unapređivanje kvalitete življenja i ekološkog promišljanja.

Zato što vjeruju u naše proizvode

Za provedbu novog projekta, iz državnog proračuna Republike Hrvatske ostvarena su nepovratna sredstva, koja je dodijelio HAMAG-BICRO.

Pin It on Pinterest

Share This